להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

    מצבה בעיצוב אישי | אנדרטאות | פסלים | ליווי צמוד
    הגעתם לאדם ואבן בניית מצבות אומנותיות

    בניית מצבות

    בניית מצבות יכולה להיות תהליך סטנדרטי של פס ייצור, אך ישנם רבים הרוצים לשמר את זיכרון אהוביהם אשר הסתלקו מן העולם בדרך הייחודית רק להם. כאשר מדובר במקרה השני ישנן חברות המעסיקות אמני פיסול של ממש ההופכים את המצבה ליצירת אומנות מרהיבה. אולם, בכדי לעצב ולהקים מצבה שכזאת דרוש בעל מקצוע בעל חזון, מעוף, כישרון יצירתי ומעשי אך בעיקר, שיהיה בעל אינטליגנציה רגשית כך שיהיה קשוב לצורכי הלקוח בזמנים הקשים והכואבים ביותר שלו על מנת להגיע לתוצאות הטובות והמכבדות את זכר הנפטר בצורה המכובדת ביותר. במאמר זה, ננסה לתת מספר עצות בקצרה אשר בתקווה יוכלו להקל עליכם ברגעים הקשים ולו במעט.

    בניית מצבות - דברים שכדאי לדעת

    בניית מצבות – דברים שכדאי לדעת

    בתוך כל הכאוס, היגון והצער בעת קבלת בשורת האיוב רבים נוטים להיכנס לסחרור נפשי ולקבל החלטות שגויות בעת תהליך תכנון הקבורה וממהרים לעשות טעויות אשר לרוב מובילות למפח ועוגמת נפש. לפניכם, שלוש עצות מועילות אשר ימנעו מצב שכזה:

    • בראש ובראשונה, חובה שתדעו שלחברה עמה אתם בוחרים לעבוד יש רישיון והיתר קבורה מטעם חברא קדישא, ההלכה קובעת שללא האישורים הללו לא ניתן להביא למנוחת עולם אדם יהודי בבית עלמין יהודי. על כן, חשוב ביותר שתוודאו זאת לפני.
    • אל תיכנסו לפאניקה, חישבו לעומק על עיצוב המסר והאווירה אותם תרצו להעביר כזיכרון המנוח. במהלך השעה, יהיה לכם מספיק זמן לקבל החלטות נכונות ומושכלות יותר ובעזרת חברה מנוסה, זריזה ואיכותית תוכלו להחליט רק לאחר השבעה. עם זאת יש לציין שרצוי שההחלטה תתקבל לא יאוחר מהקימה מהשבעה.
    • כנסו לעובי הקורה ועשו מחקר מעמיק וסקר שוק באינטרנט וברשתות החברתיות. קבלו הצעות מחיר מחברות שונות, קראו ביקורות, בקשו המלצות וראו עבודות קודמות של החברה. השוק של בניית מצבות רווי בחובבנים ושרלטנים אשר יוכלו להפיל אתכם בפח ולגזול מכם כספים רבים לא מחויבי המציאות.

    בנושא כה חשוב כמו בניית מצבות לא מהמרים

    לרוני קורש ניסיון של למעלה מ – 19 שנים בבניית מצבות ואנדרטאות והוא הבעלים והמייסד של חברת 'אדם ואבן'. רוני מלווה בצורה רגישה משפחות בתהליך הכואב ומשמש כשותף מלא בקבלת ההחלטות על מנת להגיע לתוצאה לשיעות רצונם המלאה של האבלים. פנו אלינו ולקבלת עוד עצות על מנת להביא את יקיריכם למנוחת עולם בדרך המכובדת ביותר.

    ליווי אישי מהמפגש עד הקמת המצבה

      בניית מצבות בסטנדרט גבוה של איכות

      חברות רבות מידי מציעות ללקוחותיהן רק מצבות סטנדרטיות, ללא אלמנטים עיצוביים ייחודיים. במידה ואתם מחפשים אחר מצבה מיוחדת במינה, חשוב לוודא שהחברה הפוטנציאלית יודעת להפוך את הסטנדרטי ליוצא מן הכלל. שאלות רבות עומדות בפני כל אדם אשר איבד את יקירו ומחפש חברת בניית מצבות. איזו חברה תציע לכם את השירות המקצועי ביותר? מהם הדברים הנוספים שחשוב לשים לב אליהם מעבר לעבודה עצמה? כעת תקבלו את הדגשים שיעזרו לכם לבחור בחברה המתאימה. בנוסף, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "אדם ואבן" המקצועית המנוסה.

      בניית מצבות – לבחור בחברה הנכונה

      חברות שונות מציגות אתרים לתפארת, אך בפועל, מציעות שירות לוקה בחסר ויכולת ביצוע מוגבלת. על כן, אין טוב ממראה עיניים. קבעו פגישה אישית עם נציג החברה, התרשמו מעבודות עבר, סקיצות ודוגמאות, ורק אז תקבלו החלטה מושכלת. כמו במרבית הדברים בחיים, נושא הניסיון חשוב מאוד. חברה מקצועית תדע להמליץ לכם על סוגי החומרים המתאימים לכם ביותר, הן מבחינת עיצוב ופונקציונאליות והן מבחינת התקציב. הדבר חשוב מבחינת עמידות המצבה המיועדת והצורך בביצוע חידושים תכופים. אם הזמנתם מטבח או סלון והוא הגיע באיחור של יומיים-שלושה (כמו שקורה פעמים רבות מדי), הפגיעה לא תהיה קשה מדי. מנגד, אי-עמידה בזמנים בתהליך בניית מצבה, עלול ליצור מצבים מאוד לא נעימים (ובראשם – הצורך בדחיית טקס גילוי המצבה). לפיכך, דרשו זמני בנייה קצרים והתחייבויות מפורשות לעמידה בהם!

      המקום לבניית מצבות ראויות

      תמיד חשוב לקבל שירות עם חיוך, ולא כזה הנותן הרגשה שרגע אחרי גיהוץ האשראי, כלל לא יהיה לחברה אכפת מכם. בבניית מצבה הדבר חשוב באופן מיוחד, כי בכל זאת, מדובר ברגעים קשים בהם אתם זקוקים לאוזן קשבת ולשירות מקצועי ומלא הבנה. כשאתם בוחרים בחברת "אדם ואבן" לבניית מצבה, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. עם ניסיון רב שנים ויכולת בניית מצבות מוכחת, אנו מבטיחים לכם כי תוכלו להפיק כל מצבה שתרצו מבחינה עיצובית. צרו עמנו קשר ונצא לדרך.

      מאמרים נוספים

      להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
      מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

        ענקית קידום האתרים
        דילוג לתוכן